Onze Route

Zaterdag vertrekken we naar Canada. Ik schrijf we, en niet wij, omdat we dit maal met z’n 2en de plas oversteken en niet met 4, 5 of 6.

We vliegen zaterdag om 12.40 uur vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Vancouver. Daar blijven we 3 dagen om de stad en zijn omgeving te verkennen. Dinsdag 1 september gaan we de camper ophalen waar we de rest van de vakantie mee door het westen van Canada zullen trekken

We weten waar we naar toe willen maar wanner we dat doen dat zien we wel. We hebben geen enkele camping besproken dus als het mooi is blijven we gewoon wat langer. Het enige wat vast staat is dat we op vrijdag 25 september de camper weer in moeten leveren.

Voor wie ons op de kaart wil volgen: onze route is als volgt

Vancouver Hope Osoyoos Vernon Revelstoke Banff Lake Louise Jasper Blue River Clearwater Lillooet Whistler Vancouver Island met o.a. Nanaimo, Tofino en Victoria

Omdat we deels in de bergen van British Columbia en Alberta zullen zitten zal Wifi daar een probleem zijn. Mochten jullie dus enige tijd niets van ons horen, niet gelijk beren op de weg zien, maar rustig afwachten tot wij melden dat we beren op de weg gezien hebben.

Ons volgende verhaal zal vanuit Canada komen.

Leen & Marja

Ha, Marianne en Hans,

We gaan jullie reis met veel plezier volgen!
Warme groeten,
Leen en Marja

de Polsbroekers

Hans & Marianne,

Ja, wij worden jullie volgers.
Wij kijken vol verwachting uit naar jullie reisverhalen.

Miriam

Ben daar net twee weken geweest! Mooie stad.

Stanley Park is heerlijk om in hard te lopen. http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAAahUKEwivwZqX3MnHAhWTDpIKHTV6CGM&url=http%3A%2F%2Fvancouver.ca%2Fparks-recreation-culture%2Fstanley-park.aspx&ei=xj_fVa_GLpOdyAS19KGYBg&usg=AFQjCNH5e2jEu2radcpxoE9a7WLbzE64fw

Zeker een bezoek waard. Wij verbleven in de Westin Hotel aan het einde van de boulevard. Vlak bij Stanley Park.

Je kunt fietsen huren om de stad te verkennen en ze op verschillende lokaties weer stallen.

Veel plezier!

Ria de Best

Ik wens jullie een hele goede tijd toe en ik was al bang dat ik niets te volgen zou hebben dit jaar. Maar geniet bij voorbaat al van de verhalen.
Goede reis!!!