Vancouver Rain

Vandaag geen ochtend krant maar een avondblad. Over de dag van gisteren kunnen we kort zijn: regen de hele dag. De enige die in de wolken waren mbt het weer, dat waren de bergen.

Hadden we op de planning staan een toch naar Grouse Mountain, die viel letterlijk in het water. Een bergtop volledig in de wolken, was ons de reis niet waard. Dan maar winkelen. Hollister gevonden, maar niets van onze gading. Onze andere huisleverancier moest nog ingericht worden. Abercrombie opent pas in het najaar.

In de regen wat door het centrum gelopen maar dat leverde geen echt vakantie gevoel op. Dus maar terug naar de kamer, tja en dan vallen de luiken dicht en ben je de volgende ochtend weer vroeg wakker. Vandaar dat we tijd hebben om iets te schrijven.

De afspraak met Cruise Canada is gemaakt. We kunnen om 13.00 uur de camper op halen. We hebben de online video over het gebruik van de camper al bekeken. Dat scheelt misschien op de verhuur locatie.

Hadden we de afgelopen jaren al behoorlijk grote auto’s. Nu we met z’n 2en zijn hebben we een nog grotere. Een camper gebouwd op een verlengd chassis van een Ford F450,: H/B/L : 3,70 / 3 / 9 meter , V10 motor. Met zo’n gevaarte heb je de tank van 280 ltr ook wel nodig. Gelukkig dat de brandstof omgerekend maar 0,65 per liter kost.Voor de liefhebbers:

http://www.cruisecanada.com/rent/renters_resources/pdf/Renters_Assistance_Guide_Dutch.pdf

Het is bij jullie nu halverwege de middag en bij ons nog donker. Gelukkig hebben we onze dealer aan de overkant zitten en die is al open. Ga zo even scoren.

Hoe ons huis op wielen ons bevalt lezen jullie in ons volgend verhaal.

Oja,

De vorige reisverhalen in Amerika werden toen voornamelijk geschreven door Noah en later ook Senna. Ik zal het nu zelf moeten doen. Ter voorbereiding heb ik de oude verhalen nog eens doorgelezen en van Noah mag ik hem gerust bellen als ik ergens mee zit. Mail ze mij maar even dan kijk ik er wel naar zei hij. Dus u kunt gerust zijn ik heb een redacteur en zijn correcties zullen ook te zien zijn.

Reacties

Reacties

moeders

Dag globetrotters. Voordat jullie Canada onveilig gaan maken, wil ik jullie een mooie en onbezorgde reis wensen, Jullie verhalen gaan er hier in als koek en ik vind ze, net als de vorige keren, erg leuk. Ga zo door!
Nogmaals veel plezier . Liefs en groetjes uit IJsselstein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!